bygga en lådbil

tog annicas idé och rensade ut garderoben och byrån. blev två påsar hos mig med men jag valde att inte titta efter två gånger om jag ville behålla nått. hittade allt möjligt old jazzbyxor, benvärmare och för små tubtoppar. allt åkte ner i ags-påsarna.

det är jättedumt men jag stör mig på hela honom. jag försöker verkligen att inte göra det och ge honom en chans men för mig är det en gåta att han har en fruga där hemma, han verkar ju inte förstå sig på kvinnor överhuvetaget!

- varför ska jag vara med i powerplay? det är väl bättre de andra spelar ihop sig.
- nä! tänk så blir någon utvisad... (sägs med nedlåtande ton)

om någon blir utvisad så är det inte powerplay längre och boxen ska in. lite roligt.

Kommentarer
Postat av: pillan

ja jag hängde inte riktigt med på den "om någon blir utvisad".. hmm jahaja?

2007-10-05 @ 13:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0