born to run

en styck yvonne med bestämda steg kommer emot mig på jobb.
- du loys! (ja kärt barn har många namn.) om nån släpper hon saba nära mig någon gång så vet jag inte... ja då jävlar! jag ska fanemig skriva ett mejl till stanstad.

mm ja, jag kan inte annat än att hålla med.

bra att bloggen visar sommartid haha

pratade med farmor i typ en timme, bland annat om julafton. längtar till julafton. =) längtar till att se hur marie och samuel reagerar när de öppnar alla julklappar. vi ska nog vara i hofterup ute i skogen, med brasa och hela kittet. myys.

       

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad gulligt! Tack :D

2007-10-28 @ 23:52:21
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0