away from the sun

oh! mår illa. måste prova det dära resorb, alla snackar om det. jag blir arg när jag hör folk säga att dom aldrig blir bakis, vad straffas de med då? man utför en dålig handling i grupp (supa) och bara vissa straffas med att ligga och kvida dagen efter. var är karman?

igår ramlade jag in genom dörren med min nyfunna vän bollen. satt på huk och försökte putta in bollen och sedan ramlade jag framlänges efter den. mamma kom ner och undra vad jag sysslade med.

- har du tänkt på att det är en liten stackars pojkes boll du tagit.
(med reservation för eventuella tryckfel)

ja det var dumt gjort, funderar på att åka tillbaka med den idag, jag har faktiskt redan en fotboll som jag köpte när vi hade 50% på leksaker haha. då jag även köpte en rosa my little pony häst med tillhörande hårsaker.

sedan snurrade det ordentligt när jag stod framför spegelen och torkade bort mitt face. bestämde mig för att ett fyllesamtal var på sin plats.

jaha nu ska jag jobba idag också, det var oväntat. men vad gör man inte när syrran "inte vill" jobba.
- hej janet är "sjuk", om det är problem så kan jag jobba. men jag kommer isf försent för jag har match.
- ja jättebra! ja stressa inte, ta den tid du behöver för när du kommer hit kommer du få stressa!
men det finns väl inget bättre än att spendera en lördag när man är bakis i kassan och väga färgämnesklumparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0