another step

igår trodde jag att jag kommit fel. jag trodde jag kommit till ullared. sånt kaos var det i lilla stp på lilla AGs, eller oj förlåt city gross. vi hade alla tio kassor öppna vilka hade vars en lång kö som sträckte sig genom hela butiken. tänk er tio långa anakondor. och inte tog det slut heller, det bara matades på i tre timmar.

folk är helt jävla desperata efter bröd och bananer. som en kund sa till mig "folk handlar som om det inte fanns en morrondag" jag skrattade och höll med och sneglade sen på hennes vagn, vilken var överfull, som om det inte fanns en morrondag. kasta sten i glashus var det ja.


vissa drömmar slår in andra inte, skillnaden är om man väljer att göra något åt dom eller fortsätta dagdrömma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0