a moment like this

ledig dag. what to do? funderade på att åka in till stan för att shoppa lite nödvändliga grejer men ångrade mig. så nödvändliga är dom inte. orkar inte. jag ska nog städa istället, inte för jag orkar det, men för att det verkligen behövs. sen planerar jag att sy lite eller måla nåt. det var länge sen jag pysslade, om man inte räknar den fina omsydda kaptensbindelen.

tittade ut genom fönstret för att säga hej till mitt kompis träd. varje morron hälsar han på mig, detta maffiga träd. han är bara fin två gånger om året. på sommaren när han är klädd i tusentals ljusrosa blommor och på hösten när hans löv övergår i höstfärgerna. har ingen bild på sommarträdet men tog en på höstträdet.

image78

tränaren till det danska laget vi har i vår serie mejlade mig precis, på danska. dom kan inte spela mot oss på utsatt datum pga att halva hans lag ska och titta på U19 VM i innebandy. det passar mig ganska bra eftersom jag hade jobbat då. jag funderar på att briljera och svara honom på danska.

" jag hade inte velat vara ung idag, man ska bara följa med hem och hoppa i säng med varandra."
-
tant på tv

Kommentarer
Postat av: taip

haha på boston tea party, så gulliga de va :)

2007-10-23 @ 18:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0