4 in the morning

alla runt om mig blev sjuka en efter en och jag gottade mig och sa "haha! jag har inte blitt sjuk" men nu har så blivit fallet. karma? (ja jag kolla på earl igår.) men det finns kanske nått sånt... hmm man vet inte vad man ska tro på. kankse hade vatt bra att födas i typ usa eller iran så hade ens föräldrar och samhället tvingat på en vad man ska tro på.

det känns som att min kropp inte får tillräckligt med syre och jag kippar efter luft helatiden. mina näsgångar har nån proppat igen och det känns som att nån satt ett spännband runt mitt huve och dragit åt. kallsvettas gör jag också. hur bär man sig åt när man ska ta tempen och inte kan andas med näsan? man måste ha munnen stängd, men så länge kan jag inte hålla andan. dagens i-landsproblem. och nä jag tänker inte stoppa in den i gumpen.

jag har funderat. alla talkshows, gästerna och programledaren dricker ur dessa muggar alltid. vad är det i dom? får varje gäst bestämma vad dom vill ha i? de tar ofta en klunk när de får en knivig fråga, betänketid? eller en stärkande sup?

jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0