yesterday

100 gram banan innehåller 0,5 gram fett.

ödet är ganska sjukt. trodde inte på ödet innan men nu gör jag det. sjukt hur allting faller på plats. hoppas allt blir som jag vill. 
när jag va liten och ville nått spec, så brukade jag be till gud och sa gör du så det blir såhär så börjar jag tro på dig.

eftersom linda inte va på gross idag så tänkte jag sno dagens citygross idag haha. det var en äldre man som pantade en flaska med 1 kr pant. men fick 4 kr. detta märkte nettan och det visade sig att mannen tejpat på en extra streckkod på flaskan. vem kommer på en sån tanke ens? man slutar aldrig förvånas. men nettan hotade honom med bedrägerianmälning så han gav tillbaka de 4 kronorna haha

ps. jag är fortfarande nyfiken på vad jennys brottsling, som är en tjej tydligen, försökte sno. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0