tension

jag drömde inatt att jag låg i koma efter en bilolycka. bara min syster vakade vid min sida och när jag vaknade tackade jag henne med att säga "charlotte?" och då svarade hon "nej charlotte är itne här, det är jeanette" då säger jag istället "sebastian? sebastian? sebastian?"

pillan (gross) röstade på kandidat sju. för hon inte trodde hon skulle få några andra röster. det var ju storsint av henne. men jag tror hennes mamma röstar på henne. så hon har två. jag tror hon sjunger jättefint.

jag tänker inte lägga mig i den hära "debatten" om vad bloggen är eller analysera meningar i andras bloggar. tröttsamt. kände mig träffad, men väljer att ignorera det för jag håller inte med. för ingen vet det jag vet. jag läste igenom min blogg och märkte att jag skriver mest om mig själv och om jobb, så ego är jag. tycker som jenny L, sköt dig själv och skit i andra.

final cut. sitter du säkert eller hänger du löst?

Kommentarer
Postat av: taip

haha härligt att jag va den första du tänkte på! jag sitter säkert? säg att jag sitter säkert!

2007-11-21 @ 23:25:49
Postat av: Jenny bossen

FGorst blev jag sa glad nar du skrev att du tykcte om jenny L (trodde L stod for love) Sedan insag jag att det nog inte var mi du menade...

2007-11-23 @ 06:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0