telefonsamtal i natten

gårdagen. hade det varit en tävling om vem som var fulast, är jag helt övertygad om att jag hade vunnit första pris. (challan hade kommit på en ärofylld andraplats) man blir ju lite besviken när vissa tycker de har gjort sig fula genom att ta på sig uggs och benvärmare eller en stor skjorta med en slips (inte ens i en ful färg) BOORING ! säger jag.

efter en halvrolig midda med en bordsdam som gjorde mig halvt döv på vänster öra så bytte jag bord. där intog jag efterrätten och hörseln var intakt. det dansades, dracks och raggades på olika håll. vilket direkt leder oss till kvällens frågeställning. "kladdar man på samma kille om man är vänner?"

från ett telefonsamtal under kvällen:
- jag är nog den absolut fulaste och snyggaste här ikväll.
- okej, inget fel på självförtroendet.
     

challan och jag underhöll oss genom kvällen genom att fota varandra i nördiga positioner eller följa kärleks?dramat som kunde döpts till "kladdar bäst som kladdar sist, på flest, på fest"

btw så är skärpet runt magen skarfen som det är meningen vi ska ha på oss på citygross. (som ingen använder) utom jag då, på bad taste fest.

dagens outfit? challan - oj! jag missa huvet. (fotade sittandes på toa)


fan! jag vill inte att sverige ska vara i samma grupp som danneland i fotbollen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0