sämst

denna dagen började sämst och kommer bara bli sämre...

så gick mina tankar i morse, blir arg på att jag är så känslig när det gäller vissa saker och personer. men lite bättre blev den sen. 11-2. men nu ska man och jobba och idag känner jag faktiskt inte för det alls. men å andra sidan kände jag inte för att spela heller eftersom dagen började sämst. men så fort jag kom till bråhög kändes allt mycket bättre. och bättre blev det när min magknip försvann!

idag känns det som en mysdag. synd man inte har något levande ting att mysa med. nä, tänker itne mysa med våra ödlor. en hund hade vatt toppen. eller en zeus.


kalas igår, love it. alla barn dras till mig som magneter fast jag aldrig träffat dom innan. förstår itne varför men jag ser väl barnslig ut. mitt knä ser väl mjukt ut också. fick ett halsband av marie, ska ha på mig det på jobb idag för det kanske muntrar upp mig. kanske har en barnsligt lycklig kraft i sig. kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0