puff puff

jag tycker om dig, rent av älskar. du pratar med mig om saker du inte säger till andra. kramar mig mitt inne i affären utan att skämmas. varför då falla för grupptrycket? det har jag nog aldrig brytt mig jättemycket om. har nog alltid varit lite konstig. förutom när jag skaffade blogg, det var nog en blandning av behov och grupptryck I think.

jag ska hjälpa dig. men vem är jag att bedömma om du eller jag är den bättre människan. jag finns här iaf om det är något och jag skvallrar inte, det vet du. bara let me know när du vill ha min hjälp. kan ju inte tvinga den på dig. fast ska nog göra det lite ändå.

jag förstår dig nog mer än någon annan i din familj.

12775:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0