nej

mörklila och vitt eller ljusrosa, vitt och aprikos? ååh, kan inte välja!

hahaha jag vet inte om jag hörde rätt men på postkodmiljonären var det en söt liten tant som vann 10 000 spänn.
- ja, nu har du en del pengar att sätta sprätt på.
- jaa... passar bra för jag ska till ullared på tisdag!


det är fan inte bra. vem ska man prata med? orkar inte. lättare att skjuta upp och framför sig. men det löser inget i längden. sitter med mama rosas meny i handen och vill inte ha ens en black&white. då är det något som inte står rätt till.

förlåt, men jag vet att jag inte är bra.

Kommentarer
Postat av: Sherm

Du är bättre än bra, trodde du visste det

2007-11-19 @ 09:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0