livet har sina goda stunder

jag längtar tills alla de där mysiga amerikanska julfilmerna börjar gå på tv. inte för att jag har tid att se dem men får väl spela in. alla tomtar på taken, ljus och enorma julgranar. okej vissa familjer är lite over the top, men erkänn att det är fint. islänningarna på vår gata brukade varje år ha sitt hus sådär utsmyckat. men nu har de flyttat. synd.

det finns en familj ute vid typ tottarp som brukar smycka sitt hus lite sådär over the top också. kanske har de amerikanska släktingar.

tomten är röd och skägget är vitt
han delar ut klappar så jag får mitt
för jag har vatt snäll, riktigt jävla snäll
så tomten kommer ikväll

Kommentarer
Postat av: annica

om det är tottarp som ligger på den upp-och-ner-vägen man kör till obs så är det en i min klass som bor där. hon är väldigt glad i julen :) hihi.

2007-11-18 @ 00:07:11
URL: http://annicu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0