lemmlar är vi allihopa

en tid har min blogg vatt deppigare än deppigast. jag är extremt lättpåverkad, jag mår dåligt när folk i min omgivning mår dåligt. allt är väl inte bra men jag är iaf mycket mer positiv till mina vakna dagar. detta har jag vänner och pojkvänner att tacka för.
nä jag har ingen pojkvän om någon nu mot förmodan ställde sig frågan "har jag missat något?"

jaha vakna man i morse av en dansk röst som sa att dom inte kan spela på freda. jättebra framförhållning var det ja! plus att det är andra gången dom flyttar och de valde själv denne nya tiden. jag blir så trött! berättade för pappa och hans respons blev "jaja men så är danskar".

imorgon är det lemmelvärlden som gäller. (och jag vet inte ens vad lemmel betyder. =O ) ser fram emot detta! har överfört pengar nu så jag kan shoppa massor. bara det att jag inte vet vad jag ska handla. men mamma har gett mig en lista på vad hon vill ha. sen är det ju julklappar.

louise googlar
, törstig på fakta som hon är. söt är den.
"Fjällämmeln är en av våra mest välkända gnagare. Inte minst beror detta på de berättelser om lämmeltåg som finns allt sedan Olaus Magnus berättelse från 1500-talet. "

Kommentarer
Postat av: Sherman

Lämmeln är ett fint djur. Du kan få joina lämmeltåget om det skulle startas upp igen :)

2007-11-28 @ 23:31:23
Postat av: pillan

jag har för mig att jag spelat ett spel med små gubbar som heter lemmings : ) men ja.. haha

2007-11-29 @ 18:05:38
Postat av: taip

haha skönt att veta att nån orkade läsa :)

2007-11-30 @ 11:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0