lägg neer

matchen igår, vad ska man säga om den? jag har inte direkt någon åsikt. mer än att tjejer och killar är olika på plan. de va lite snabbare, lite mer tekniska och skjöt lite mer. men vi va liiite snyggare. annars var nog den största skillnaden att dom svettas mer, på armarna bl.a. jag svettas aldrig på armarna iaf.

men matchen fick massa biverkningar trots att jag inte läst om några som helst biverkningar någonstans, annars måste det alltid stå om biverkningar. jag har apont i huvet idag efter min knock med han den lille söte. dock blev det ingen blåtira som tur är. men en annan biverkning är barsom. vem är denna lilla, antar att han är liten, krabat som verkar ha en hjärna av jordgubbskräm?

citerar: (Barsom, 2007-11-01 21:57) Ryktet går att årets lag (damlaget) fick stryck med 10-1 mot P92, stämmer detta?

det är lite tragiskt att alltid när det är något bra med vårt lag, (pris som årets lag eller att vi är obesegrade hittills) så ska nån låg-IQ-avis-människa trycka ner oss igen. stava kan han inte heller.

jag säger nog som peter, bästa tränarn vi haft, att killar ska möta killar och tjejer ska möta tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0