knarkstank

som vanligt står det en prydlig söt tant framför mig när stanken kommer. inte är det väl tanten? tänker jag som vanligt. nejnej, svintomannen! ohnoo. väljer han min kassa med flit?

han hade tagit en för liten påse till för många bullar så en bulle trilla ut.
svinto - ja! de tillverkar för små påsar till bullarna!
jag - mmm.. ja de får ta o tillverka större.( varför tog du inte två påsar? men säger inget för man vågar inte göra honom arg)
svinto - jag! fan inte mitt fel. inte jag som tillverkar de jävla påsarna!
jag - jag sa DE får göra större påsar, inte du.
svinto - ibland undrar man om det inte står rätt till i huvet på dom.
jag - (vems huve står det inte rätt till i?)
skall tilläggas att både hans mamma och bror ligger inne på mentalsjukhus.

jag får lite dödsångest varje gång han kommer i min kassa. spelar upp olika sorters sätt som han mördar mig på i huvet. inte gjorde det saken bättre att jag satt i kassa 10. han hade lätt kunnat döda mig och hinna ut innan någon reagerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0