jul, jul, strålande jul

i morse väckte min kära syster mig sju typ för att vi skulle sjunga för mamsen. sen när hon öppnat presenterna och allt va över så klappa jag janet på axeln och sa "haha ja ha så kul i skolan, vi andra är lediga" lagom kul tyckte hon.
avnjöt en räksalladbaguette från bengts innan. dagen till ära. mamma, pappa och jag. småpratade om allt möjligt, ommöbleringen av vardagsrummet och att pappa börja snarka en sekund efter vi sjungit klart för mamma. sen kom det "vad önskar du dig i julklapp louise?"

har nu suttit och filat på en önskelista medans jag lyssnat på dom där nere "soffan kan stå här.." "nä men om vi ställer det såhär så kan tvn sitta där.." jag tänkte hjälpa dom men jag kom fram till att jag inte är så stark.

1. Lovika vantar

2. Singstar skivor:  schlagerhits, rock ballads, R&B...

3. Disney klassiker filmer*

4. Porslinsdockor
* har redan: Ringaren i Notre dame 1 & 2, Robin Hood, Lady och Lufsen 1 & 2, Askungen 1 & 2, Bambi 1 & 2, Peter Pan, Pocahontas, Svärdet i stenen, Mästerdetektiven Basil mus, Herkules, Happy feet, Hitta Nemo, Narnia.

som ni ser har jag slopat mina orealistiska önskingar som finding true love, en walk in closet och fred på jorden. om nu inte pappa vill bygga till ett litet rum uppe på garagetaket kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0