jag ger upp snart

mitt ansvar och press ligger som ett jävla betongblock över mig.

jag har aldrig varit den som haft koll på saker och nu måste jag plötsligt ha koll på allt, samtidigt som jag mår sämst. 

har de betalat gothia? ingen aning, jag har inte vatt på träningarna på evigheter pga mitt jävla jobb och för jag va tvungen att gå på det jävla mobbingmötet som inte gav mig ett smack. enda jag vet är att jag betalt emmies och min.

deltagarlistor ska vara inne idag. trodde de bara behövde vara inne typ i tid. jag vet inte vem som har betalt så jag kan inte ge nån komplett deltagarlista. så jag skickar väl en lista på alla mina spelare, så får de bocka av vem som inte betalt då. och inte vet jag föräldrarna som ska meds personnummer. inte svarar dom när man ringer heller.

vet tina om att det är idag man ska hämta 21lotter? hon svarar inte heller

fick reda på igår när bergman frågar om jag ska se deras match att den är på min träningstid. jaha! förra säsongen ringde han där mesige runt och berättade sånt. nu får man tydligen ta reda på det själv. jag är inte den som hänger på stanstad.com. men det är tydligen där allt händer. jävla klubb, hatar den!

är det nu meningen att jag ska sitta och ringa runt till alla idag för att berätta att det inte är träning imorron? ingen är hemma vid denna tiden, jag börjar jobba tre till nio. sen är det träning. närfan ska jag ringa dom?

kfum vill flytta matchen på lördag, så måste ringa sussie om det också. får göra det på en rast.

många går in i väggen. jag börjar känna hur det kanske känns. gråter helatiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0