happy birthday

fick sms från andra sidan. sött. undra vad klockan är där ? =/ man räknar på långituderna el va dom heter. men jag äger ingen världen-boll som jag kan räkna på. får väl googla. min vän. google är den sidan mina fingrar skriver in när jag inte tänker på vad jag skriver in. också enter utan att tänka också befinner jag mig hos min vän google. fast jag skulle nån annanstans. jag undrar om alla har en sån omedveten sida. eller så är det bara jag som är löjligt inne i google.

tror man räknar bakåt iaf. 10 h bakåt? ja, jag drog till med en gissning.

ska ringa andra sidan och sjunga. what! ska hoon sjunga. ja jag har lovat det. bättre sent än aldrig. jag bryr mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0