firm but

just nu lyssnar jag på jumper och gör mig fin. challan ringde och sa "jag åkte förbi och såg att du inte börjat göra dig iordning. tänkte bara ringa och se så du inte glömt tiden" men det hade jag inte. bara stillade hungern med en macka med falukorv på. challan har fått för sig att jag har problem med tiden tror jag. det har jag kanske. hon brukar ringa mig och se så jag är vaken. det är bra.

jag älskar att ha strumpbyxor på mig. men något jag älskar ännu mer är att ha två par strumpbyxor på mig. detta kan jag varmt rekomendera. man känner sig som typ sabra ,i so you think you can dance, jättefasta lår och fast rumpa.
Take your passion, and make it happen

Kommentarer
Postat av: taip

de sägs att Erik XIV har blivit förgiftad av ärtsoppa.. de du tänkte på? nu kommer jag inte ihåg vad han åt faktiskt haha, men vet att på just de provet så ville jag få med just de, har tyvärr tappat denna värdefulla informationen nånstan haha

2007-12-01 @ 15:56:12
Postat av: taip

haha jag vill bara inte att du ska bli stressad :)

2007-12-01 @ 15:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0