bad taste fest

challan och jag ska på uglyfest. eller bad taste som de kallar den. men det hela går iaf ut på att bli så ugly som möjligt fast med hjälp av ens goda smak som man ska gå emot totalt. hur ska detta gå? vi kan väl inte bli ugly... nä vi kommer vara snygga personer i fina kläder (eftersom vi inte äger några fula) som är fult ihopsatta.

sen kan man försöka spöka ut sig med smink med. det ultimata hade kanske varit att gå utan smink. den nakna sanningen. jag ska nog inte tvätta mitt hår tills dess. det blir nog bra.

idag kom en random förvirrad gubbe fram till mig och charlotte vid bussen och informera oss om att han alltid har vita kalsonger på sig. tack för informationen! han sa också att det är jobbigt att hålla vitt, vitt för det blir lätt grått.

Kommentarer
Postat av: taip

jag tror inte att vi kommer kvalificera oss som snygga den kvällen :D

2007-11-22 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0