älska mer light

såg precis sista avsnittet av ensam mamma söker. sånt sött litet kärleksprogram det varit. lyst upp mina söndagkvällar. två av tre valde helt rätt kille enligt mig. (för jag som tittare vet ju bäst) den tredje valde bort båda. vilket är rätt skönt, för då vet man att de inte alltid hittar prinsen i sånna program.

så sa dom efter programmet att man kunde gå in på tv3.se och se hur de har det idag. så kommer det bara upp sidan kan inte visas. vafan! antar att det är överbelastning. men jag är ju så nyfiken. lever dom lyckliga i alla sina dagar?

jag hoppas att angelica öppnar sin klädersaffär och sen anställer mig =) jag tycker om henne.

idag kramade irene mig, hon luktade inte så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0