vuxen?

idag skulle man varit ledig men min kära "chef" anne ringde och bad mig jobba,  "ooookejdåå" sa jag. men eftersom jag inte skulle börja förrän halv tre så gjorde jag det jag planerat endå, åkte till lund för att spendera kosingen jag tjänar in. på bussen: "halv till lund" "och när e duu född?" surgubbe! fast jag sa jag va född 88a så sa han ju att det är tills man fyller 19. doooh så nu när jag betalat vuxenbiljett på bussen så e jag officiellt vuxen. ball!

mysig chips/morots lunch idag med maliin haha. sjukt bra matvanor på AG  =) hon ska mata sina barn med chips till midda. brrraa däär.

jag tog efter joe och köpte ett boddy butter idag. funderat på det länge och nu gjorde jag det. oooh jag e så mjuk nu! just lööööv mitt nya boddy butter exotisk!

hittade en plansch? planch? plansshhhshc? med cristiano ronaldo på. oooh hete! jag lubrikerar. hahhaha men köpte en med toalettcitat haha, den va rolig. fotbollsguden får vänta.

på tal om att lubrikera pga fotbollsgudar, jag såg på lustgården (vilket är det töntigaste programmet jag sett) där sa dom att det var typ en fetisch att gilla sportmän. jag har nog en sån fetisch isf. annars tänker man ju på läder och piskor när man hör ordet fetisch haha. byggare också! dom är jag ju med svag för. fast å andra sidan har mina två senaste pojkvänner inte varit något av det =) och dom dög endån.

Kommentarer
Postat av: linda

haha ja drack min bante dricka och åt chibba..!

2007-05-10 @ 00:49:24
URL: http://grundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0