vaad hände med härjedalen?

ja mycket skratt denne helg, väldigt uppskattat. =) och nu är hotel perssons stängt för obestämd framtid. challan har checkat ut, maya med och snart ska jag också checka ut, för ikväll bler det mys med film osv. klimakteriet har vi kommit i också, jag o challan. undrar hur det kommer va när vi e 60 då...

jag säger mycket konstiga saker, men tydligen är jag konstig osså, challan påminde mig om den gången jag hängde upp en julklapp jag gjort till mig själv i taklampan för jag skulle glömma vad det var i den. sedan låssades jag som om jag glömt det och blev jätteglad när jag öppnade det på julafton och det va ett egenpärlat halsband. schiiizo kallar hon mig.

idag har jag målat vårt plank, jag e rätt bra på att måla tycker jag. det gick ganska snabbt. drog ut en radio och sjöng för full hals, tror det var uppskattat av grannarna som gick förbi ibland.

igår var det trevligt, på förfesten lämnades jag själv i kanske en kvart och då hann jag hinka i mig halva vinaren. sedan langa jag 2,25 cider från lidl till lillebroren. haha och jag behövde inte visa legg höhö. sedan anländer vi till en lada mitt ute i ingenstans där det finns en bajjamaja. lite lera fanns där med, och mina skor är lortiga. men det göör inget. fick höra att jag är "för fin" för att va på landet, tolkade det helt fel, men jag passar endån utmärkt på landet. bara jag inte bler kladdig om händerna, överallt annars kan jag va kladdig.

det är inte samma bajjamaja som i texten

tandkrämen smaka tuggummi.

Kommentarer
Postat av: linda

de göör inget.

2007-05-20 @ 20:16:39
URL: http://grundstrom.blogg.se
Postat av: taip

haha men ett himla härligt schizo!

2007-05-21 @ 22:03:10
URL: http://taip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0