så snygg, så cool

haha! komiskt, en jävla massa bullshit, men endå skönt det är över. får väl lämna det så då =) challan säger att jag itne ska vara bitter. fast vem vet vad jag får för mig att göra på fyllan. är ju allmänt över-förvirrad då och är överallt enligt samma person haha

var en snabb vända på nova med mamma precis. va tvungen att gå in på topshop för jag läste att kate moss designat en kollektion till dom. gick igenom hela affären väldigt snabbt och hittade noll jag gillade. men jag gick iofs mest och tänkte på när jag träffade min idol där =) åååh hon är så bra! och snygg.


Kommentarer
Postat av: Biiran

haha, louise i farten! kändisfaktor! grymt! :) haha!

2007-05-16 @ 06:56:53
Postat av: linda

http://www.fultal.com/start.php
där är hemsidan jag pratade om.. väntar med spänning på resultatet.

2007-05-16 @ 19:59:19
Postat av: Sara

Åhhh är avundsjuk!! Go Gynning!

2007-05-16 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0