när grisar börjar flyga

grattis mamma!



va hos farmor och farfar idag, marie va där, älskar henne =) en liten apa. sen åkte vi till mormor och morfar och jag åt mer än nån annan trots vi ätit midda hos farmor och tårta, men när det kom till efterrätt va de sånna små magnum glassar som jag inte tyckte så mycke om så mormor fråga om jag ville ha popcorn haha eftersom jag alltid äter upp deras förråd av poppisar när jag e där. och även denne gång smällde jag i mig en påse helt själv på mycket kort tid.

imorron ska jag äntligen klippa mig! mina hårstrån börjar dela sig nu och så långt brukar det aldrig gå när det gäller mitt hår. förlåt håret.

hahaha linda jag blev en KO.

längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0