mys på hög nivå

idag åkte jag gratis buss, den söta  gamla busschaffisen blinka åt mig och jag behövde inte betala. helt utan anledning. välkommet!, eftersom jag va påväg till tandläkaren som tog 382 spänn betalt för 15 minuter. plus! att dom va försenade och jag hatar att vänta. tandisen sa också att jag måste dit igen snart för o fixa en grej som från början är deras fel, och då får jag nog betala 520 spänn, om inte mer... ja, som jag sa till pia på jobb när jag tog ut min frustration på henne "det är en jäävla tur jag jobbar" annars hade jag gått under på många sätt och vis, eller mina föräldrar kanske rättare sagt.


vi har ett knasigt väder, varmt så man håller på o döö o sen bler det åska. men jag klagar inte, jag gillar inte att frysa. på jobb var det en tant som delade med sig av hur hon från första början blev rädd för åska. haha sen börja hon babbla om hur god glassen hon köpte va och att jag borde prova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0