helgen med två T & festen med stort YEAH

oj nu e de mycke jag har o skriva om. ska försöka korta ner det lite.

helgen med två T

på lördagmorronen bar det av mot göööteborrg. vi färdades i en tjock cocacola bil som mest påminde om sunes sommars fulla husvagn haha och peter hade med sig en bag.

planen med helgen var att ha roligt och det blev det! ööver förväntan. första matchen steg vi in på planen med noll förväntningar och går där ifrån med en vinst. många sa att nu var dom nöjda, en vinst va mer än vi hade trott. sen va det "hem "och göra sig fina och förfesta. vi retade gallfeber på de andra lagen som skulle soova men vad gör det.
dagen efter mådde man inte hallon, men det blev lite shopping på nordstan iaf. inte för jag hitta nått, jag orkar inte mycke folk+bakis. är jag folkskygg? nää föresten, de kan man inte va i mitt jobb.

sedan var det match nr två, vissa värmde upp med öl andra bakis. men det blef lite nöffnöff och vi vann! även i match nr tre grisa vi till oss en seger och jag kände mig ganska hög av segeryra =) kvällen firades utan sprit på en myysig restaurang. match nr fyra i gruppen vann vi med. och jag lärde mig en läxa, drick inte sprit om du inte ätit så mycke och spela definitivt inte match sen. sedan var det fest igen! några random killar med ful dialekt joina, alla var sviin utom abuuu som nog är en av dom skönaste jag träffat haha han stannade hemma med oss trötta som banga avenyn. vi hann även med liseberg där peter hade flyt, men jag vann en chibba =)

eftersom vi ööverlägset vann gruppen var det kvart som gällde på tisdagen och möter laget som bott mittemot oss, seriösa vs oseriösa. hur ska detta gå? jo det blev lika och blev straffar där alla va lite off och vi förlorar. men en sån helg! ööver förväntan och om man ska analysera vår otippade framgång säger jag att det berodde på att vi hade roligast av alla på plan, valde tillomed klubbor för att välja vem som börja på plan.

vi hann även med liseberg där peter hade flyt, men jag vann en chibba =)

en helg med massor av TT, kiss, nöff och några få bortamatcher.

festen med stort YEAH

festen alla väntat på och laddat inför. äntligen var fredagen kommen och såå grymma presenter jag fick. utöver förväntan nu med. =) fast jag hade typ inga förväntningar om det endå, bler glad för det mesta. emelie gav mig lite blandade budskap om vad jag ska jobba med  i sin present, ska jag bli sjuksköterska eller polis? =) challan och pillan hade tänkt till dom med och så rolig present som tar sån tid har jag nog aldrig fått. dom andra töserna hade också tänkt till och jag hade på mig rosa klänning med guldhalsband och rosa pilgim i öronen på lördakvällen, jag va riktigt het! haha en tavla har jag också som visar att jag är full på bild ofta =/ haha nä thank  you very much allihoopa everybody!

jag la upp en bild på pixbox där jag flabbar och skrev att "såhär happy kommer jag vara då" och det var jag. temat var cocktail och jag kände mig som en prinsessa, ska lillkillen bli min prins? han va ganska söt, men 6 år? ja de e väl inget tyckte han haha. äsh jag får hitta en prins i min egen ålder.

mycket gamla och nya vänner uppvaktade och jag ska inte klaga på något. =) tänker inte ens nämna att jag va tvungen att gå upp o städa halv sjuu dagen efter pga en gubbe med pms.
kvällen avslutades med mycket känslor som jag inte var beredd på men jag älskar dig med.

jag vet inte vad jag ska skriva mer, hade massa citat som jag ville skriva här, men har glömt dem allihop men hallon och blondie: jag hade sjukligt trevligt =) hoppas alla andra hade det också. peter dansa iaf som aldrig förr.

varken visar eller säger det särskilt ofta men tack allihopa för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: linda

haha kan inte sluta att le åt ditt inlägg, skönt att du hade det kul!

2007-05-06 @ 21:24:45
URL: http://grundstrom.blogg.se
Postat av: Pillan

Låter bra mitt hallon! : )

2007-05-06 @ 21:39:55
URL: http://papula.blogg.se
Postat av: taip

ja, braaa att du är nöjd. men du, jag hade faktiskt också bara EN bag! haha

2007-05-07 @ 00:07:43
URL: http://taip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0