har ingen kille för tillfället

"det som göms på fyllan, finnes bakom en soffa" faaast det heter ju på riktigt "det som göms i snö, kommer upp i tö. plingpling!"  jag sitter i detta nu och har mina vänner boken i mitt knä, ska aldrig släppa den ur sikte igen! oooh jag är så lycklig!

min faster ewa ringde precis och bjöd mig på hennes födelsedagskalas. (och resten av familjen också såklart, men det var jag som svarade)
- du får gära ta med dig killen också om du vill.
- hmm.. nä jag har ingen kille för tillfället...
 - nähä! oookej... men... du får gärna komma själv också!
 haha doooh

igår var det mys framför schlager med challan, blondie, maalin, annicu, sahara och linda, men ack så besviken man alltid blir, förutom år 1999 när charlotte pirelli vann. som för övrigt ser ut som ett lejon tycker jag. ganska status att få ha eurovision år 2000 =)

träffade irene utanför mama rooosa, hon blev arg på mig för första gången. alla på AGs har varnat mig men.
jag som bara fråga hur hennes älskade katt mådde. "varför frågar du det?! ska du ta honom ifrån mig eller?! för det får du itne, då bler jag väldigt väldigt lessen!" shiitmän. men malin trösta mig med "louise, hon är ju sjuk" beviset på de orden kommer 5 min senare när hon glad kommer in och säger att hennes byxor matchar mitt diadem haha. jag kan faktiskt inte annat än gilla henne. jag är ju endån en "väldigt kär tös"´som hon uttryckte det en dag, på tal om ingenting.

snart ska jag på kalas hos mormor och morfar. ska få användning för mina egna kläder som jag sällan använder. ganska hemskt att vi ska få blå kläder nu på AG, jag som tycker att jag passar bättre i rött.. suuuck.



jag saknar mina små kycklingar!! åååh =(
hoppas det gick bra för er,andy o enulf, på skåne uttagningen, det gjorde det säkert, ni är bättre än ivarssons pojkar. ni är mina pojkar, man kan inte va mycket bättre pojke än så. mina stjärnor. jag hoppas jag valde ut rätt stjärnor. men jaa, ska inte tvivla på mig själv, är ju trost allt ärets tränare. de är dom starkast lysande stjärnorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0