gravid?

idag är det nog en av dom bästa fredagarna på länge =) challan sover ööver här hihi. nästan som när vi va små. vi ska borsta tänderna i bamse-tandkräm och sen när vi ska sova kanske vi ska läsa vars en pixie-bok. haha osså turas vi om att läsa en mening högt, som vi gjorde förr. noll sammanhang. sen låg vi och snackade om allt mellan himmel och jord tills mamma kommer in och säger att vi verkligen måste va tysta nu.



igår var det jippo på AGs och vi delade ut godis till barnen i kassan, så jävla roligt! =) som vanligt blev jag mobbad av damerna, marianne skratta åt mig helatiden, eftersom hon satt bakom mig, och sa att jag borde jobba på dagis. anne, närmaste chefen, skratta och sa "du är en sån lekmamma louise!" ja jag kommer säkert sluta som dagisfröken, fast jag nästan räknat bort de från mina yrkesval. barn är nog nått av det bästa som finns. =) och jag fick en pik om att  "inte skita i att käka pillrena noga" hmmm.

det finns en affär i stp som heter cara mia haha och jag står fortfarande fast vid att cara mia hade haft bättre chans än the ark, varit irriterad på att ark vann länge. men remember love e nog en av dom bästa balladerna jag hört på länge. och sonjas låt.

dagens frågetecken: "om man suger av en kille och sväljer sperman, kan man bli gravid då?"
hahahahah LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0