glöm inte vem du är

ååh aargh! tvi! spotttt! så jävla arg. kan inte beskriva, vill slå nått. hurfan kan man va sån människa?

ganska boring dag idag, jag känner mig sjuk. yr osv. ibland får jag klimakteriet varningar haha. men e iaf ledig imororn med, o då ska jag göra massor med saker. hämta paket, handla mat, säga hejdå till malin =( och langa. sen skulle jag en sväng till lund men jag vet inte om jag orkar, det kan vänta.

Ain't no sunshine when she's gone


hur ska jag nu lösa mitt problem? det får lösa sig på ena eller andra sättet.

ooj, vilket negativt inlägg detta blev då. men något är positivt idag iaf, grattis jesper!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

STOCKHOLM leder omröstningen på TheGuide om vilken som är SVERIGES FINASTE STAD!
Ska det vara så? In och rösta, och be dina kompisar göra detsamma...

2007-05-31 @ 00:41:57
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0