en ledig dag

började med att ringa vårdcentralen. "du är nummer ... åtta! i kön" jahaja, tog fram nya veckorevyn med en snygg ugly betty på framsidan och började läsa. "du är nummer...tre! i kön" mer än 45 minuter satt jag i kö. suuck. o sen när jag kom fram hade dom inga lediga tider idag så jag skulle ringa imorron igen..

sen kolla jag på en wallander film. efter den tog jag tag i mig själv och åkte till AGs för att se hur det gick för linda. det verkade gå alldeles utmärkt! hon kommer snart in i det. kunde ju redan potatis och gul lök innan hon börja, snacka om att gläänsa och jag måste säga att hon va söt i AG tröjan =)

hemma städade jag mitt rum, hängde upp tvätt och lagade mat. låter sjukt vuxet det där =)

och imorron linda, då ska jag jobba. hoppas jag ska va i en kassa nära dig.
image8

Kommentarer
Postat av: linda

hha i en kassa nära dig =) blev maten bra?

2007-05-07 @ 21:05:52
URL: http://grundstrom.blogg.se
Postat av: louise

nä, det smakade tråkigt.. tråkigt recept. ska jag itne laga igen, isf ändra receptet haha. brukar jag göra

2007-05-07 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0