en djuup suck

oooh detta är en bad day. suck.  =( 

hurfan kan man bara skita i sitt ansvar och sen försöka putta över det på andra.? du måste iaf betala barnbiljett på bussen. men jag är iaf den trevliga av oss. =)

om någon vill nå mig nästa vecka och framåt så hänvisar jag till AGs där jag kommer bo hädanefter...FÖÖR HEEELV!
såg mitt schema idag, från och med månda så jobbar jag: månda, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lörda, sönda, månda, tisdag, onsdag, torsdag, fredag. jag bler trött redan nu... måste försöka byta bort någon dag.

 "AGs, skåånsk matglädje"

Kommentarer
Postat av: linda

antar att damen sover gott nu? det är hon värd efter en heeeel dag på ags!

2007-05-12 @ 00:30:54
URL: http://grundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0