tugg tugg på tuggummi

ledig idag! whooo.. behövligt. och finns det något bättre sätt att spendera en ledig dag än att tillbringa den på årets CampÖresund? noono. =) nästan en hel week ska dom bo på bråhög, hjärtat i stp. haha och spela innebandy och bara ha svinkul. och jag får va med och vara lekmamma, som anne kallade mig, precis som förra året.  men vädret sucks! synd dom ska få så käss väder till sin upplevelse. meeen som en kund sa till mig igår, "det finns bara dåliga kläder" så sant så sant. tar med mig mitt rosa snobbenparaply.



igår handlade mina favoritkunder av mig haha, kul att hon alltid tar med sig sina kids =) tjejen sa "jag känner dig, du gav mig en klubba förra gången jag va här" haha ja då känner hon mig. svinsöt.

nä får väl slänga mig i duschen om jag ska hinna dit innan barnen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0