my love

dom byggde en järnväg mellan wien och venedig innan det fanns tåg som skulle klara den resan. tål att tänkas på. lite romantiskt. kanske man bara kan fatta om man såg filmen.

igår gjorde jag en krans av blommor, höll nog på i en halvtimme. sen när jag va klar, nöjd som fan, så passade den inte! =( helt för liten. så det fick fungera som bordsdekoration.

idag ska jag och challan på dejt. ut och äta och hyra film och mysa. =)

johan sa en rolig grej jag aldrig hört innan idag. "nu ska jag göra som björkarna." och jag tänkte och tänkte vad han menade. e de några kändisar som heter björk? är det nån han känner? men nej han gör som träden björk, susar. han skulle gå. mahah DOH så har jag lär mig ett nytt uttryck idag.

jag vill och jag vill... blabla. man kan inte alltid få som man vill.  vet ni att nomaderna i thailand, de som bor på båtar och åker runt från stad till stad utan något egentligt hem. i deras språk finns inte ordet "vill". de behöver inte ordet. de vet heller itne hur gamla dom e för deras tidsuppfattning är helt annorlunda.

nu måste jag börja ringa runt till mina 22 pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0