jävligt mycket snygg naken

fyyfan, värsta natten i mitt liv! eller så kan man kanske inte säga, inte så farlig om man jämför med natten jag vaknade och inte kunde andas och fick ligga på sjukhus, eller natten i den klaustofobiska sovvagnen påväg hem från prag. men ganska hemsk iaf.

grattis sverige! jag vet inte vad det är meningen att man ska göra idag för att fira sverige men jag har alltid velat ha en folkdräkt, och nu har jag en ursäkt att skaffa en. =) men jag ska iaf fira faster som fyller 55 denna nationaldag. hade hoppats på sol för dom har precis byggt klart sin nya pool. men tji fick jag! kan trösta mig med att jag ska få leka med marie och samuel idag. =) ska utföra ett mindra experiment på marie. får se om det funkar.


jag tröttnar aldrig på ugly betty, sjukt bra. men nu ska hennes papi lämna =( ohno hur ska detta gå?


pappa är snäll och generös. thaaank you paaapi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0