får jag en gonattkram?

skit ner dig! mahahah skratta varje gång och tillslut blev nog noah, som låg breve mig, irriterad "men! det är väl fan itne roligt vaaarje gång?!" haha jo. noah är ganska klok för att va så ung. när jag sa att jag ville köpa en ferarri så sa han "ja men ta du lån, och bo sen i bilen. för du har inte råd med annat" dääär ser man! vissa tänker till.

sebbo är söt, han saknar sin flickvän som han vat tisammans med i 6 mån jättemycke. =) johanna har vatt duktig dom här dagarna med, hon är inte så stirrig som vissa andra ledare."jaha! vad ska man kalla henne då? suck! bubbina?" haha komemr itne ihåg vem som fråga mig det men gööör så. men dom är bara halvsyskon förklara hon för mig, olika pappor. yes.

linus blev knockad med knytnäve i huvet, en riiktig smocka asså. blodet forsa, jag gick dit och såg blodet och vände igen, bubbina sa att hans näsborrar spruckit. uäää. sander, han som slog, hans försvar va "jamen han har vatt så jsukt jobbig dom här dagarna" jamen jag vet! jag knockar han så han spräcker näsan. IDDI!

skit ner dig betyder have a nice day haha oookej blabblabal

jobba idag, sjukt segt för där va knappt några kunder. men kul att ha zara bakom mig. hon e rolig och snäll, tog min tid på lörda så jag kan supa ner mig på nilssons och ockes muckfest  =) sen åkte jag dirr till bråhög till lägret. sånna härliga ungar. fast vissa är lite perversa. blir chockad ibland. dom e ju bara barnen.

är stolt över macke, min knatte.  han är så duktig med barnen, osså e han nästan lika gammal som dom själv haha =) fast han ser ju inte ut att va de. osså har han sjuk respekt för tjejer. han i frick sover på planen på bråhög, sån merit. haha inte alla som gjort de inte.

nu när jag kom hem så va jag hungrig, går ut i köket o där står en stoor skål med jordgubbar! =) nog farmor och farfar odlade för det va sånna små söta som dom alltid har. muuums! tog två nävar i ett glas och bar upp hit. hittade också ett grillat grillspett i kylen som jag tryckte i mig. och uppe på mitt rum stog en ramlösa kvar sen innan. =) magen är nöjd.'


nu har jag inte pratat med honom på två dagar.

Kommentarer
Postat av: linda

jag har sprungit naken mitt på planen... det är inte alla som gjort det heller =)

2007-06-20 @ 01:00:30
URL: http://grundstrom.blogg.se
Postat av: Ida

Heja turistmagväskorna på muckfesten!! Jag har luskat :D Hur ska vi palla o gå upp 05.00 sen? hahaha men just de, vi lever ju bara en gång =)
Skit ner dej!

2007-06-20 @ 16:06:20
URL: http://idish87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0