en ny rosa kalender

"fråga dig ibland på fullaste allvar
om de människor som du umgås med,
lyfter dig eller drar ner dig."
- richard jahnke

vet inte vem han är men han verkar sjukt klok. bara synd att han inte också berättar hur man ska göra när man kommit fram till ett svar. men det vet nog var och en endå. fast det är alltid lättare när någon står och säger hur man ska göra.

jag har det under kontroll, tror jag. "bra, nu ska jag inte gå och ha sex med en flottig grek."

det blev två tunga påsar jag släpade med mig från systemet idag, plus en barnkalaspresent-påse. haha har hunnit med mycket idag. har nästan allt. ska bara packa nu med. såg en lastbil med registrering "STP". niiiice one! det vill jag också ha sen på min första bil. stp in my heart!


challan in my heart också! hon lyfter mig iaf, det svaret kom jag fram till.

tjingeliing! ska googla richard jahnke nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0