en muck-fest

All my bags are packed I'm ready to go
I'm standin' here outside your door

So kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me

Cause I'm leavin' on a jet plane
Don't know when I'll be back again


WAAAAH ! äntligen. skönt och lämna all skit för ett tag. och det som e bra här hemma är man bara ifrån en week endå. perfect! (det bra här hemma är mina pojkar) jag har med mig aaallt nu, hoppas jag.  spik, rep och för mycket kläder.

synd att vissa är falska.

fick sovit ganska många timmar inatt endå, trots 7 sms och 3 samtal. haha du e ganska söt men du borde inte verka desperat, det är avtändande. =) haha

"ta det lugnt nu louise" sa marianne, min mamma på jobb haha.
"nä det ska jag inte" svarade jag. "men jag ska dricka ordentligt"
"jaaa, vatten gumman" osså tittade hon på mig med en sån där sträng mamma-blick.
varannan vatten får man nog endån köra på i solen... annars mår jag nog inte så bra. jag ska inte tänka på att vi komemr hem 03.00 och jag ska jobba 08.00. suck men det lööööser sig sa han som sket i vasken. =D

sitter och lugnar ner mig nu med roxette och en öl. måste ju förbereda kroppen för vad som ska komma.

säger som challan, soooo long suckers!

Kommentarer
Postat av: linda

jag vill inte att du ska lämna mig på jobb :(

2007-06-30 @ 14:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0