att tälja en barkbåt

sån sköönt dag idag. halvdag på jobb och det va så lite folk att jag slapp sitta i kassan och fick gå o hjälpa dom i service. greeeat. sen gick jag hem och la mig oxh sov nån timme eller två. sen till träning, men inte träna. måste bli frisk till rhodos. annica körde oss hem sen i regnet och hon berättade att hon ätit lax med sån sås med rom i. romsås! hahhaha och jenny hon snacka om dagen efter midsommar, vad heter den? midsommardag hahhahah ingen fattar.

det är ett jävla meck att tillverka ett frimärke. allt för att det ska bli svårt att förfalska. lönt att va frimärksförfalskare... dom kostar 5 spänn styck. =/ kan itne va så lönsamt. men först målar en konstnär en bild med vattenfärg, förminskas den till rätt storlek. sen ska han rista av den på nått. o måste använda mikroskop. sen... sen.. sen.. det är typ 20 steg i tillverkningen. sjukt för en sån liten sak.

6 days kvar till rhodoooos. har namnet på bubbens klubb nu med, förväntar mig gratis drinkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0