att sluta bita på naglarna

idag är det bättre =) för linda med tydligen. great! men inte för alla... man kan bara inte ta allt för givet. det är något vissa måste lära sig. lord! sitter och glor på extreme home makeover och som vanligt bölar jag. där tar ingen något för givet iaf. att ta något eller någon för given kan förstöra så sjukt mycket.

fick 900 spänn av stanstad =) jej! fast det bler plus minus noll så är det endån roligt att få pengar haha inte så att jag saknat dom, borde kanske skänka dom till nått skit.. hmm.. eller lägga ner i min moneybox el vad hermie kallade det. man bler ju sugen på att skänka när man ser på sånt bölprogram på tv. fast å andra sidan ska jag ju till tandisen om två weeks igen och lär få punga ut med massa hundralappar till.. suck!

ida sa att vi nog fungerar likadant, hatar egentligen att fungera så. varför tänker jag så mycket? tar åt mig, och fortsätter grubbla.. dooooh!

ps. hela mammans badrum är fyllt med pioner, sådana som idas mormor eller farmor har. =) sånna ska jag skaffa. ds.

Kommentarer
Postat av: linda

haha min lillebror hade sånna kinder förr.. har växt in i dem nu.. tyvärr.

2007-06-11 @ 23:29:48
URL: http://grundstrom.blogg.se
Postat av: hermie

det heter bucketofcoins! men den måste inehålla mest mynt för att få bära det fina namnet

2007-06-13 @ 10:55:47
URL: http://jagvillvaraenkatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0