åskar det?

 

tänkte att två mycket intelligenta och underbara kvinnor skulle få en plats här, bossen och syrran. antagligen är jag död snart pga bildvalet men =) i love it!

åh, jobba 11h idag (vilket inte är något ovanligt alls) och det enda jag tänkte på var att jag skulle jobba 11h imorron med... men! så kollade jag i min kalender och såg att det gör jag inte alls =) 12-20 WIIE! och det är på fredag jag jobbar 11h igen. haha så kan sova lite imorron, vilket jag behöver extremt mycket. är så utmattad, både fysiskt och psykiskt.

försöker komma på något roligt som hänt idag för att bidra med något men det enda jag kommer på är när jag fråga en unge om han hade en tv i fickan, när han gnällde om att han ville se gustaf-filmen han precis fått, och han svarade "mmm!" vilket säger hur rolig dagen varit. 

sen att jag gick runt med öronproppar, inte kul för mig men min chef skratta åt mig. men vafan ska man göra om man inte vill ha tinnitus. jag funderade och vi borde kunna begära dubbel lön el något...  inte något bra arbetsklimat vi jobbar i, undrar vad facket har att säga om saken.. hmm.. fast jag e ju endån inte med i facket så varför tänker jag på dom?

hjärnsläpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0