34 grader soool

haha blondies blogg fick mig att tänka på den gången kramer sa jag e manlig. vi satt på bellas överraskningsfest och bellas pojkvän och kramer diskuterade att kycklingfilé, det är tjejmat. de ville banne mig ha en fet stek istället, för det va manlig mat. så la jag mig i och sa att jag hellre velat ha steken. så säger kramer "jamen du har alltid varit lite manlig louise" jahaja. det kan jag köpa för jag har varit hungrig när jag satt i mig en hel pizza, o då e man  tydligen manlig enligt blondies test. haha dääär ser man!

jag undrar om marianne vet om att jag dejtade hennes son, tänker på det ganska ofta. för hon är så snäll mot mig. och vet hon hur dum jag va så hade hon nog inte vatt det. jag kan va ganska dum också. men det blev ju till det bästa, för mig iaf. =)

idag har jag sovit två tupplurer. inget konstigt med att sova lite mitt på dagen, men det tyckte tydligen jesper när han väckte mig. men då ska jag bara påminna om att det varit tvärtom hur många ggr som helst. sådeså!

denna söndag har man inte kunnat kolla på tv 3. sjukt irriterande iaf, för när de pratade så va ljudet helt före. satt o glodde en stund på ett matprogram men jag blev bara yr i huvet av att stirra på hennes mun.


såå besviken jag blev =(

Kommentarer
Postat av: linda

vem e mariannes son? :O

2007-06-24 @ 21:33:58
URL: http://grundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0