röda naglar

kunde dagen gå mer fel än den gjorde? funderar på att låsa in mig på dass som jenny på jobb sa åt mig att göra. så inte mer går fel. men inget som gick fel var mitt fel. förutom att jag försov mig. andra dagen irad! suuuck!

så kommer man dit med andan i halsen och märker att två tårtor och 60 bitars brytbröd inte kommit. nähä, sätter mig och ringer till bageriet, ingen svarar. ringde alla nummer där fanns i pärmen inklusive privata mobiler till bagarna haha. men tillslut svara dom och jag fick faxa in beställningarna igen. så kommer den ena kunden och blir förbannad för hennes bröd inte är där. det är så roligt så. sen ringer en gubbe från bageriet och flummar om mina tårtor för att sedan en het kille kommer och lämnar allt. skönt! det fixat. men sen kommer gubben med två likadana tårtor till och han fattar ingenting. så jag gick från noll tårtor till dubbelt upp. bra där.

och mitt i allt så ger linda ut fel tårta till en kund. (inte blondie linda =) ingen märker nått förrän jag står och filoseferar och tittar in i kylen och märker att där står minsann fel tårtor. så fick sätta mig och ringa till kunderna och den snälla kunden kom dit med sin tårta som va fel, vilket han inte märkt själv än. och allt blev bra igen =) tacka gudarna för att de var ett gäng glada kunder idag.

sorry var tvungen att skriva av mig.

men jag tror jag hoppar att låsa in mig på dass, för jag tror inte det är mer som kan gå fel nu så =)


Kommentarer
Postat av: tapani (mööh, den minsta)

hahah , käkar inte du något när du står i bageriet? :o

2007-07-29 @ 13:05:38
URL: http://taijpani.blogg.se
Postat av: annica

jag gillar din bild, haha. sjuuukt bra fotograf ;)

2007-08-01 @ 11:26:46
URL: http://annicu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0