pääncakes

ooh! sov till halv ett idag. så jävla sköönt. länge sen jag sov ut. alla andra lediga dagar så sätter jag klockan för att jag ska upp och typ shoppa eller nått. men inte idag!

hittade kvittot på allt vi köpte i airshopen på flyget. 1160 spänn.. för 8 liter sprit och lite godis. de e faktiskt jävligt billigt, men när man ser summan bara utan att kolla på vad vi köpte så börjar man fundera lite om man vet pengars värde eller inte. jag har märkt att jag blivit lite kass på det. men! nu har man bunkrat upp för vintern haha eller hur man nu ska se på det.

spelade poker med mange igår. haha jag är nog sämst. losa ju osså big time helatiden. =( det märkte man på mitt humör, till slut var jag så tjurig så vi inte kunde spela mer. min spelstil är typ att gå med helatiden utan att jag har nått för jag tänker att det kan komma nått bra på floppen. så ska nog sluta med det för uppenbarligen funkade det inte.


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha nu har du ju avslöjat din taktik =) Vi får ta o festa snart låter de som :P

2007-07-30 @ 10:12:05
URL: http://idish87.blogg.se
Postat av: pillan

hehe. ska vi leka då? : )

2007-07-30 @ 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0