liseberg anyone?

jag skulle nämna att linda stog med mig i service i lördes! angelica med. och det va så jävla trevligt. zara stog i bagar osså. fyra stycken, jag kände mig överflödig. men linda försäkrade mig om att det var jag inte. men det var roligt att lära ut nått som man själv kan och inte den andre. inte van vid det. tror jag peppra dom med för mycke info alldeles för snabbt haha. men det gick bra.

igår stog jag i bagar. fick dagens fråga "assååeeeh vad är det för skillnad på karlsbadersnäckan och dansk wienersnäcka?" jag vet inte om hon va blind eller bara korkad. för de e typ inte en enda likhet på dom. men man kan ju som vanligt inte dumförklara en kund så jag föklara snällt vad de innehöll.

en annan sak hände också igår, jag va på bio. ni kan inte gissa med vem haha!
- thomas, gissa vad flickorna ska göra ikväll!
- nä det kan jag inte, vad skulle dom gör aihop?
ja så vi gick på bio ihop. tänka sig! vi va svintrötta efter jobb men det var ju ingen konst att hålla sig vaken till kieras jävla irriterande röst och depp och blooms ljuvliga utseenden. hon är ganska ful också. ingen håller med mig men jag irriterar mig på henne. men ofta är det kanske så, jag är ensam om mina åsikter.


ska tillägga att jag blev bjuden på dejt. en riktig sån, sitta på en fin restaurang och konversera. haha och vem som bjöd mig skriver jag inte! men det var ganska väntat mahahhah. och väldigt knasigt. ska väl skriva osså att jag inte tacka ja, men inte nej heller.

ska jobba sen, på min lediga dag. men vad gör man inte för vänner haha. tre timmar kan jag nog offra mig för linda. jävla glidartid. känns nästan inte lönt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0