gul lök, 4666?

blondie konstaterade att jag var lite efter med bloggandet. men jag tycker inte jag haft något att skriva om. har inte det nu heller egentligen.

jag är så jävla trött nu, det är inte mänskligt, öppning till stängning hela helgen. fast lönen sitter bra.

jag har fortfarande lock i vänster öra sen flygresan, förjävligt. ibland gör det ont och jag hör dåligt. men som tur är har jag blivit bra på att läsa på läpparna och förstå vad folk menar endå genom att titta på var dom fäster sin blick. pontus trodde jag hade larver i örat som la ägg. mysigt.

- hur vill du ha dina ägg imorron?
- helst obefruktade.

 
en sommardag i solen i hängmattan, med carolina. en sällsynt ledig dag =P

nu ska jag gå och lägga mig i ett bad med lite levande ljus, sen sova.

Kommentarer
Postat av: linda

du kan faktist skriva att jag va med dig i service en stund idag.. ses snart på vårt wunderbara jobb, pusselipuss.

2007-07-21 @ 07:07:01
URL: http://grundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0