förkyld, förkyldare, förkyldast?

- var är ni från?
- skåne.
- SKAAAUWNE!?


ja ord är egentligen överflödiga. alla måste väl redan insett vilken jävla resjävel vi va på =) haha men ja, det var ett stenkast från stranden, 200m till bargatan och god mat. helt enkelt paradiset med inte ett moln på himlen! ida beskrev rhodos som "nära döden upplevelse", så kan man se på det, speciellt om man lägger sig på fel håll i poolen. men hade det gått för långt hade jag ingripit och räddat dig ida! eftersom jag stog en meter från dig o gapflabba.

     

citaten ligger som sagt mich inne med som challan nämnde. funderar på om jag ska dela med mig av alla eller inte. när jag läser igenom dom så märker jag att jag kan ju framstå som den korkade. men vill understryka att så inte är fallet utan det är bara så att det kan uppfattas så hahah hur nu det går ihop.

"jag känner mig som en instoppad korv" - ida när hon tog på sig sitt linne vid poolen
när vi diskuterade mr teenyweeny som strippa på baren utbrast jag "kuken är faktiskt jävligt speciell för killar" och ida "den var så liten att det bara var ett ollon"
när jag ska inta min jordgubbsdrink så var det något som itne stämde "jag bara suger & suger  & suger men det kommer inte" och i samma veva säger jag "jag har aldrig haft en sån där ice-hjärna" då challan är snabb att rätta mig med "brain freeze"
vi lyssna på dunka mig gul och blå och challan sjunger "det är bra fjäril i min säng" haha! första gången i historien hon sjunger feeel.
"fan va ni är skånska" konstaterade en norsk!
detta är all for now.

Kommentarer
Postat av: taip

haha ser att du har icke lagt ut de mer brutala citaten som framkom under ordlekarna =P kanske bäst att vi håller dom för oss själva haha

2007-07-13 @ 00:55:22
URL: http://taip.blogg.se
Postat av: Ida

Gud va jag blir lycklig när jag läser detta, jag ser det inte som ångest att vår resa är slut utan som en fruktansvärt rolig livsupplevelse som jag kommer ta med mej i graven =)

2007-07-13 @ 08:36:33
URL: http://idish87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0