en åsna

när jag stog i duschen kom jag att tänka på en grej i en bok jag läste när jag va yngre. den handlade om en tonåring som höll på att bli vuxen, som alla andra böcker jag läste då. men hon gjorde iaf ett test för att se om hon behövde köpa en BH. det gick ut på att man skulle sträcka upp armen, hålla en penna under bröstet och sedan ta ner armen. satt pennan kvar under bröstet så skulle man köpa en BH, annars inte. tydligen så ska jag, 20 år, inte ha en BH på mig alls. gött! släpp löös dom! bränn BHn. nu börjar mitt liv som hippie.

- detta var den mjukaste landningen jag varit med om!
- vi har inte landat än... hahah


Kommentarer
Postat av: Ida

De e ju för att dina e så fasta o häärliga ;);) Har du inte hört nån säga "GUD!" =)

2007-07-14 @ 18:01:42
URL: http://idish87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0