bästa kusinen jag nånsin haft

ledig idag.

mamma drog upp mig vid halv nio för att sjunga för janet. sexton bast! hon blev överlycklig över presenterna och sedan gick alla och la sig igen. vaknar senare av sms från emelie. går upp och degar vid frukosten och beger mig sedan till lund för en shoppingrunda med emelie. hittar massa fint. satt bredvid en mycket smart hund på bussen btw.

- det är som att äta mjukglass med hallonsylt.
- är det inte gott då?
- jooo...


sedan hyr vi film. riktigt jävla stjärnspäckad film jävel. lohan, demi moore, ashton, helen hunt, lillebror douglas och pappa douglas, frodo, sharon stone, hopkins, en känd neger, heather graham... osv. jättekass film men bra skådespel.

efter det åkte vi till en restaurant i malmö och käka. jag tyckte att janet skulle få en cider, det tyckte mamma och pappa också men det tyckte inte hon som jobba där. jag glömde det var lite lag på sånt där haha. får ge henne en här hemma istället. =) men nä jag ska inte börja langa till henne på heltid! nu är jag så sjukt mätt och känner mig rund som en boll. härligt! fast jag mår lite illa.

ni ruinerar mig med era sms! sluta haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0